1261172287_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sain tänään kotiini yllätyslahjan: hienot villasukat. Kiitos Holly. (Voitko vielä selventää sitä taitohaastetta?) Olin jo unohtanut koko haasteen, sorry. Sukat ovat olleet koko illan jaloissani. Olen antanut niille nimeksi energiasukat.
Todella piristävät: ehkä voin kohta jättää vitamiinit pois?

Aamulla menin asiakkaan luokse ja sain heti talon hälytykset päälle. Oma moka: laitoin koodin ennen kuittausta. Toinen häly ei ollut minun aikaansaannosta. Soittelin asiakkaan kanssa pariin kertaan ja samoin securitaksen miesten kanssa.Perhe oli jättänyt minulle hienon joululahjan. Minä laitoin lahjan tilalle laskuni.

Kävin kotona syömässä kaalipataa ja poika sai siitä myös osansa. Auto oli ollut lämmityksessä ja pääsin sillä kohti toista kohdetta. Pesin pesuhuoneen lattian happamalla puhdistusaineella ja saumaharjalla. Vaikka itse kehunkin: niin tulos oli loistava.

Sitten kissoja hoitamaan. Hain matkalla evästä ja tytär soitti minulle. Sovittiin että otan hänet kyytiin Messukylästä. Kissat olivat taas vastassa. Laitoin uudet ruuat, vaihdoin veden ja siivosin vessat. Lisäksi imuroin koko asunnon. Huomenna isäntäperhe saapuu kotiin ja minä käyn vielä aamulla kissoja katsomassa. Laitoin perheelle laskun valmiiksi.

Tyttären kanssa kävin ruokakaupassa ja kalliiksi se reissu tulikin. Tytär on nyt hurahtanut luomuun. On kuulemma ollut tosi pirteä ruokavalionsa ansiosta. No, minä ostin luomumaitoa, -mysliä ja  -kaurahiutaleita.

Tein illalla riisipuuroa ja poika sai viedä siskonsa Kaukajärvelle illalla (siis yöllä). Maksoin tänään veroja 1500 euron edestä: tammikuulla menee vielä tonni.

Päivän onnistumiset:

1. Kiva (Pentikin) lahja asiakkaalta

2. Riisipuuroa lapsille mukavan illan ohessa

3. Uusi raivaustilaus tammikuulle