Nukuin huonosti: näin jo nyt painajaista treffeistä. Kaikkeen sitä pitääkin ryhtyä. Toivon kyllä että tämä tempaus tuo lisää iloa elämääni.

Aamulla menin kosmetologille. Sain vaikka mitä tehohoitoja ja vielä alehintaan. Vielä yksi käynti sovittiin ennen joulua. Nukahdin hoitotuoliin hetkeksi. Kävin syömässä Amurin Helmessä bataattikeittoa enne seuraavaa kohdetta.

Raivauskohteessa oli vastassa mukava nuorimies. Teimme yhdessä raivausta ja siivousta yhteen menoon viisi tuntia. Mies vei tavaraa läheiseen hyötyjätepisteeseen ja minä vein roskia taloyhtiön roskakatokselle. Yhdessä veimme pahveja pois. Jatkamme hommaa viikon päästä.

Kävin vielä Pyynikillä raivaamassa saunaa tyhjäksi. Perheen mies oli apuna. Hän vei roskia, pahveja ja papereita taloyhtiön roskapisteelle. Olin paikalla vain tunnin verran. Kotona olin vasta ennen kahdeksaa ja väsytti ihan sairaasti.

Poika on nyt saunassa ja minä menen vuorostani sinne kohta. Yhtään ei ole siivottu huomista varten. Pojalla on huomenna vapaapäivä ja saisi kyllä siivoilla päivällä. Minä yritän tulla huomenna töistä aiemmin ja teen pikaraivauksen. Huomenna on se valokuvaus ja nenänpielessä kukoistaa jättifinni. Näin käy aina!

Päivän onnistumiset:

1. Uusi työtilaus raivauksen merkeissä

2. Mukava uusi asiakas

3. Sauna jo odottelee minua