Olin illalla erään järjestön syyskokouksessa. Olin erovuorossa hallituksesta ja pelkäsin ettei minua valita enää mukaan. Pelko oli turha: melkein kaikki kokousedustajat äänestivät minua. Sain paljon onnitteluja ja halauksia.

Päivällä olin Messukylässä kahdella vakiasiakkaalla ja hommat meni ihan OK. Kotona lämmitin itselleni einestä ja yritin nukkua pienet päikkärit. En uskaltanut nukahtaa koska pelkäsin että nukun illan kokouksen ohi.

Katselin Kuningaskuluttajan illalla kotiin päästyäni. Ihan OK. Sain jo yhden viestin että enkö osaa kierrättää pahveja jne. Kuvassa näytti että pahvit meni sekajätteen sekaan. Voi ei! Juurikin minä pidän huolen siitä että pahvit, lasit, metallit jne menee oikeeseen paikkaan.

Päivän onnistumiset:

1. Kiva kokous illalla ja jatko hallituksessa

2. Tv-ohjelma oli OK

3. Huomenna on perjantai ja vapaa viikonloppu alkaa