Olin aamulla kissan kanssa keittiössä. Koira tallusteli herättyään sinne. Ihan yllättäen sitten pissasi uudelle matolle. Ihmettelin sihinää ja samassa huomasin että pissaahan se koira teki. Koira nopeasti pihalle, mutta pissaa ei tullut lisää, ainoastaan kakka. Koiran dementia taitaa olla jo aika pitkällä. Laitoin matolle sanomalehden ja ruiskaisin päälle vielä hajunpoistajaa.

Eilinen turvesauna takasi hyvät yöunet: heräsin tosi virkeänä ennen yhdeksää. Tytär oli myös nukkunut hyvin: myöhästyi töistä tunnin verran.

Eka työkohde meni ihan OK. Toisessa kohteessa ilmoitin perheen isälle että minulla on ihan sairas olo. Päänsärkyä, korvakipua ja kuumeista oloa. Mies meni kolmella loikalla makuuhuoneeseen eikä tullut sieltä pois ennen lähtöäni. Taisi pelätä sikainfulenssaa. Oloni kyllä parani ennen iltaa, eikä tässä ole kyllä varaa sairastua mihinkään tautiin.

Söin Subissa leivän ennen seuraavaa työkohdetta. Kolmannessa kohteessa perheen rouva lähti asioille työni ajaksi. Sain ihan rauhassa siivoilla. Kotona olin vasta seitsemän maissa. Tytär oli käymässä: torkkui entisessä huoneessaan. Oli tuonut minulle ja veljelleen sukkia. Poika sai myös uusia kalsareita. Tytär oli ollut Seppälän alennusmyynnissä. Otti kaljakärryn lisäksi lainaksi vedettävän matkalaukun. Vein tyttären Kaukajärvelle illalla ja toivottelin hyvää matkaa Tukholmaan.

Päivän onnistumiset:

1. Kivideodorantti toimii: vähän on ollut kyllä kirvelyä kainaloissa

2. Flunssainen olo parani

3. Nyt olen menossa yösaunaan