Tänään minulla oli iltapalana erittäin hyvää kalasoppaa ja juomana pari lasillista valkkaria. Olin illalla erään lehden tilaisuudessa ja siellä oli hyvät tarjottavat. Kokousta ennen oli erään järjestön hallituksen kokous.

Työpäivä oli tänään vain 2,5 tuntia. Matkasin Pispalaan, Haulitornin kupeeseen bussilla. Töistä kävelin kokouspaikalle kaupungin keskustaan. Kaikkiaan kävelyä tuli tänään tunnin verran. Hyvä minä! Ennen kokousta oli luppoaikaa ja vietin sen kirjastossa. Metsossa oli yllättävän paljon asiakkaita: tekisikö tämä lama sen että nyt ei osteta kirjoja ja DVD:tä, vaan ne lainataan.

Kotona olin vasta yhdeksän maissa. Tulin kotiin bussilla jolla jäin aika kauaksi kotoa, ja kävelin bussipysäkiltä kotiin. Ilma oli mitä mukavin: tuulta ja pientä kylmyyttä.

Juttelin pojalle että nyt hänellä on tavoitteena olla myöhästymättä koulusta tällä viikolla. Tänään poika heräsi jo kuudelta ja ehti hyvin kouluun. Olivat ajelleet bussilla ympäri Tamperetta Teiskoa myöden.

Huomenna on kaksi työkohdetta: Pispala ja Härmälä. Molemmille on jo valmiina tulostettuna tuplalaskut. Illalla olen menossa turvesaunaan ja tytär tulee mukaan.

Päivän onnistumiset:

1. Kiva kokous illalla ja hyvät syömiset

2. Kotihommia: tietokoneet ja niiden ympäristö pyyhitty pölyistä puhtaaksi

3. Kieltäydyin epäilyttävästä työhommasta. Vaisto sanoi että asiakkaalla ei ole maksukykyä ja asiakas oli muutenkin kummallinen