Olin klo 10 asiakkaan luona sovitusti. Nostimme yhdessä tuuletuksessa olleet matot sateelta suojaan. Asiakas lähti asioille ja minä jäin yksin siivoamaan.

Imuroin ja moppasin lattiat. Vahasin keittiön ja käytävän lattiat. Pyyhin saunan ja pesuhuoneen seinät ja lattiat ja pyyhin pölyt tasoilta ja koriste-esineistä. Työaika neljä tuntia.

Aamulla kyselin pojan kouluaamua. Poika vaan nukkui ja sitten heräsi. Totesi että nukkuu vielä tunnin, kun minä lähdin työmaalle. Kun tulin kotiin, niin poika nukkui edelleen. Illalla kävimme vakavan keskustelun ja nyt poika tsemppaa.

Kävin hammaslääkärissä ja se olikin outo kokemus. Nauroimme (lääkäri, hoitaja ja minä) oikein kunnolla. Aika epätavallista hammaslääkärissä. Yksi reikä tuli paikattua ja se oli siinä.

Menin autokorjaamolle, mutta siellä ei ollut ketään paikalla. Erehdyin soittamaan tyttärelle ja hän pyysikin heti kyytiä yliopistolta kotiinsa. Retkestä tulikin aika mittava.

Kävimme Kodin Ykkösessä ja tytär osti verhot. Kävimme välillä Kaukajärvellä ottamassa mittoja. Verhot tuli ostettua ja samalla kerroskattila. Minä ostin pussilakanasetin ja uuden ihmeellisen pesusienen. Tytär nappasi sienen heti omaan koekäyttöönsä. Otti samalla autosta kaksi kaljatölkkiä, jotaka olin saanut asiakkaalta. Minulle ei tuo tumma olut kyllä käykkään.

Illalla kävin ruokakaupassa ja vein asiakkaalle laskun. Asiakas soitti minulle illalla ja kehui siivousta. Vahasin keittiön ja käytävän lattiat ja niistä tuli hienot. Vahaus on muuten helppoa ja tulos on näyttävä. Kokeilkaa!

Päivän onnistumiset:

1. Reikä on paikattu ja maksettu

2. Laskut tulosteltu koko viikoksi

3. Tyttären kanssa oli hauskaa, vaikkakin raskasta shoppailla