Taas hieman jännitti mennä uuden asiakkaan luokse. Ja ihan turhaan.  Asiakaspariskunta oli oikein mukava. Perheen mies esitteli minulle itsensä: olen se entinen siivooja ja nimeni on "äkkiä nyt". No, minä olen nyt se uusi siivooja, minä tokaisin.

Ennen uutta kohdetta kävin kahdessa vakipaikassa. Ensimmäisestä sain ämpärillisen luumuja matkaani. Sama toistui päivän kolmannessa kohteessa, eli siinä uudessa kohteessa. Luumuista taitaa olla nyt ylitarjontaa.

Päivän kakkoskohde oli myös mukava: perheen poika ja isä olivat paikalla. ja koira myös. Juttelimme autostani, flunssasta ja tietokoneen viruksista.

Kotimatkalla kävin Lidlissä ostoksilla. Kaikkea muuta löytyi, mutta ei puuroriisiä. Sitä myydään vain joulukuussa. Kummallista!

Tytär soitti illalla. Hän oli jäänyt lukkojen taakse viedessään roskapussia, eli avaimet unohtuivat sisälle. Minä menin avaamaan hänelle oven. Samalla vein hänelle luumuja. Sovimme että luantaina on maalaustalkoot.

Päivän onnistumiset:

1. Taas uusi asiakastilaus.

2. Mukava uusi asiakaspariskunta.

3. Laskuja tulosteltu asiakkaille.