Päivällä olin Pyynikillä ja sain raivattua aika hyvin. Evääksi ostin Subista puolikkaan patongin. Asiakkaan kanssa lajittelimme papereita ja juttelimme samalla mukavia. Lisäksi vaihdoin petivaatteet ja aloitin imuroinnin. Siivouskaappi tuli setvittyä kuntoon. Taas lähti roskiin ja kierrätykseen aika monta kassia tavaraa.

Toinen kohde oli Pappilassa. Ensin olin väärällä pysäkillä ja odotin ihan väärää bussia. Sitten välähti ja siirryin oikealle pysäkille. Siivous meni OK. Siivosin ja vaihdoin petivaatteet. Jätin uudet pyyhkeet sängylle hotellin tapaan.

Kotona olin vasta kahdeksan maissa. Yksi bussi meni ihan nenäni edestä. Seisoin sitten pysäkillä puoli tuntia ja odottelin seuraavaa bussia.

Kotona tulostin naapurille hänelle tulleen sähköpostin. Poika oli tyhjentänyt autoni ja lähdin sillä matkaan. Poikkesin tyttärellä ja sain sieltä yhden ostoksen mukaani. Uudelle asiakkaalle muovikassiensäilytystötterö. Hän saan sen lahjaksi: näin päätimme.

Ajoin autoni korjaamolle ja naapuruston eromies tuli kyyditsemään minua kotiin. Kerroin että olen hänelle velkaa kyydin tai pari, mutta hän totesi ettei velkoja ole. Ihana mies!

Poika vei juuri äsken postilaatikolle yhden laskun ja yhden onnittelukortin. Laitoin kortin poikani kummitädille, hänellä on nimpparit keskiviikkona. Pyytelin anteeksi että yhteydenpitoa ei ole ollut. Saa nähdä saammeko taas ystävyytemme ajantasalle?

Päivän onnistumiset:

1. Auto on jo korjaamolla.

2. Mukava vaikkakin väsyttävä päivä. (Meinasin nukahtaa bussiin).

3. Liikuntaa eli kävelyä on ollut taas tarpeeksi.