Taas oli sähköpostissa uusi työtilaus. Edelliseen tilaukseen vastasin ja saimme sovittua aikataulut. Hieno juttu että hommia tulee tasaiseen tahtiin: sitähän minä olen toivonut. Tuskailin kyllä tänään pojalle että paperihommia on liikaa.

Päivällä olin hengityspotilaani luona. Siellä oli myös kotiavustaja paikalla. Hän tiskasi ja vaihtoi petivaatteet. Ihan minua nauratti kun asiakkaani opasti häntä töihinsä. Tulihan ne työt sitten tehtyä. Minä tein omat hommani ja kerroin samalla vitsejä asiakkaalle. Hän nauroi uusille volkkarivitseille.

Kävin syömässä Hesessä hampurilaisen, mini-salaatin ja tuoremehun. Hyödynnin myös hotelli helpostusta.

Seuraavassa kohteessa olikin aika vilkasta. Koirat, lapset ja firman työntekijät parveilivat jaloissa. Työt tuli tehtyä ja onneksi mattoja ei tarvinnut tampata sateen vuoksi. Työaika kolme tuntia ja lasku on jo matkalla. Seuraava käynti noin kuukauden päästä: asiakas soittaa uuden ajan. Syksyllä pääsemme vakirytmiin.

Päivän onnistumiset:

1. Taas uusi tilaus sähköpostissa.

2. Aamulla hyvin aikaa ennen hommia.

3. Poika rytmittää itseään arkeen: meni nyt aikaisin nukkumaan.