Joo, tänään minulta kysyttiin ihan asiallisesti seksipalveluja ja siivousta. Nuorehko mies soitti ja kysyi siivousta kerran viikossa ja aika olisi neljä tuntia kerrallaan. Ihmettelin niin montaa tuntia viikossa. Asunto oli kolmio. Mies kertoi että edellinen siivooja oli siivonnut kaksi tuntia ja sitten he olivat jutelleet ja kahvitelleet toiset kaksi tuntia. Oli ollut vähän ekstraakin: olivat olleet aika vähissä vaatteissa.

Ilmoitin että minä vaan siivoilen ja voisimme nyt unohtaa koko jutun. Mies vielä vakuutti minulle että hän maksaa hyvin. Aika ovela mies: saisi koko hoidosta vielä kotitalousvähennyksenkin. Toivottelin vielä miehelle että saisi sopivan siivoojan itselleen. Että tämmöstä.

Päivällä oli kaksi vakikohdetta ja työt sujui hyvin. Huomenna on myös kaksi vakituista kohdetta. Perjantaina onkin sitten pitkä päivä, luultavasti ainakin kymmenen tuntia. Poika lähtee toivottavasti iltakohteeseen mukaan.

Kävin tänään vielä Pikonlinnassa. Olin kaverini kyydissä. Kaverillani on ryppy (vai voisiko sanoa että vastapuolen ryyppy) rakkaudessa ja siitä me keskustelimme.

Päivän onnistumiset:

1. Uusi asiakas tiedossa: vakiasiakas oli suositellut minua.

2. Naapuri lupasi minulle 20 betonista reikäkiveä.

3. Sain varattua kampaajan maanantaiksi.