1243887981_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aamulla aikaisin olin kampaajalla. Olen hyvin tyytyväinen tulokseen. Tytär totesi illalla että onpa lyhyet hiukset. Näillä helteillä se onkin hyvä ja tukka kasvaa tosi nopeasti.

Kampaajalla ollessa peruin finanssimiehen joka olisi tullut iltapäivällä käymään. Uutta aikaa en sopinut. Nukuin pienet päikkärit ja sitten kun olin pihalla outo mies käveli luokseni. Hän myi hälytysjärjestelmää. Tarjosin miehelle kahvit ja tilasin järjestelmän kotiimme. Järjestelmä asennetaan viikon päästä.

Illalla olin tyttären kanssa Euromarketissa ostoksilla, siellä oli tuplabonuspäivät. Tytär osti lautasia, kukkia, siivousvälineitä, ruokaa ja vaikka mitä. Minä ostin ruokaa ja uudet silmälasit.

Illan asiakas peruutti käynnin koska hän oli sairaana. Niinpä minulla oli tänään ihan kokonainen vapaapäivä. Ruoho jäi leikkaamatta ja pyykit pesemättä. Muuten OK.

Sain ex-poikakaverini puhelimen päähän ja sovimme että hän tulee maalaamaan vasta ensi viikolla. Oli juopotellut eilen ja ehkä kylkiluu on murtunut. Se siitä.

Päivän onnistumiset:

1. Uusi kampaus.

2. Pienet päikkärit.

3. Hälytysjärjestelmä kotiin.