Nukuin pitkään enkä käynyt siellä vakuutusyhtiöllä. Siirsin sen käynnin maanantaiksi. Kuten jo kerroin, olen aika taitava siirtämään hommia eteenpäin. Oikeastaan se on aikamoinen haitta elämässäni.

Olin työkohteessa Tampellan alueella. Muuten hommat meni OK, mutta pesukone jymähti kesken ohjelman ja pesu loppui siihen. Onneksi asiakas tuli kotiin ennen lähtöäni ja sai koneen linkoamaan. Laittelin vielä pyykit kuivumaan vaikka se meni ylitöiksi. Eipä minulla ollut kiire mihinkään. Juttelin asiakkaan kanssa feng shuista: hänen asunto on sisustettu juuri sen mukaisesti. Kuulemma ihan vahingossa.

Ilma on painostava ja kuuma. Aivan kuin olisi ukkosta ilmassa. Huomenna olen menossa Viikinsaareen ja toivon että poikani lähtee mukaan. Kyseessä on erään yhdistyksen retki. Ilmoittautuneita on vain kourallinen.

Erään kaverini kanssa olemme olleet mykkäkoulussa kaksi viikkoa. Taidan huomenna soittaa hänelle. Koko juttu alkoi yhdestä ihan pienestä möläytyksestäni, josta ei kyllä pitäisi suuttua. Katsotaan nyt kuinka asia etenee: on kyllä ollut kaveria ikävä.

Päivän onnistumiset:

1. Olen levännyt tarpeeksi.

2. Huomenna on retkipäivä.

3. Viikonloppu alkaa!