Työpäivä alkoi klo 12.00 ja päättyi kuuden jälkeen. Olin kolmessa työpisteessä tänään. Ensin Hervannassa, sitten keskustassa ja lopuksi Hatanpäällä. Hommat sujui ihan OK.

Positiivareiden paketti tuli tänään: 20 kpl kaulanauhoja (avaimenperiä) odottamaan uusia asiakkaita. Asiakkaita on tullut hyvin, mutta kaipaisin muutamaan vakituista asiakasta lisää. Taidan toivoa heitä ja katsotaan kuinka käy.

Sain myös a-lehdiltä reseptikirjan. Herkkukirja oli palkkio Annan tilauksesta. Olin jo unohtanut koko palkkion. Ensimmäisenä taidan tehdä irlantilaista soodaleipää. Muistaakseni olen tehnyt sitä kyllä aiemminkin.

Poika meni ajoissa nukkumaan: klo 22.00. Fiksu jätkä! Minä menen vielä koiraa ulkoiluttamaan ja taidan töllötellä telkkaria jonkun aikaa. Onneksi huomenna työpäivä alkaa vasta klo 11.00. Illalla olen menossa likkakavereideni kanssa ravintolaan syömään.

Päivän onnistumiset:

1. Nukuin pitkään.

2. Bensa ei loppunut autosta, vaikka tarkalle meni.

3. Sain ilmaisen reseptikirjan.