Taas oli vaikeaa herätä aamulla: laitoin torkkua kännykkään monta kertaa. Kymmeneltä olin kuitenkin jo asiakkaan luona. Koira otti minut taas erittäin innokkaana vastaan. Tein siivoukset tosi pikapikaa, koska oli kiire seuraavaan kohteeseen.

Poikkesin kotona syömässä lihapiirakan ja join teetä. Poika tuli juuri silloin koulusta. Ehdimme juttelemaan monet jutut. Poika ihmetteli kun olin niin hyväntuulinen. Kerroin että viikonloppuvapaa varmaan vaikuttaa.

Toinen työkohde tänään meni myös pika-ajassa. Suit sait sukkelaan koko siivous. Kotimatkalla hain itselleni ja pojalle pitsat, pitkästä aikaa. Pitserian naapuriin on tullut uusi kahvila, myyvät lounasruokaa. Täytyypä käydä tutustumassa.

Meillä (täällä kaupunginosassa) on huomenna siivoustalkoot. Kukaan ei ole ilmoittautunut mukaan. Tytär kyllä lupasi tulla mukaan ja pojan pakotan talkoisiin. Minä olen yhteyshenkilö. Tänään jo tuotiin kaksi roskasäiliötä tonttini kupeelle. Siirsin säiliöt pihalleni: nyt ei kukaan vandaali lähde siirtelemään pyörillä olevia säiliöitä. Minä vein jo säiliöihin neljä jätesäkillistä roskia.

Päivän onnistumiset:

1. Mukava työpäivä.

2. Nukuin päikkärit kissan kanssa.

3. Pihansiivous edistyy.