1238617017_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aika huono kuva, mutta siitä näkee että lattia on tyhjä roinasta. Olin pojan kanssa illalla raivaamassa vajaat viisi tuntia. Poika raahasi jätesäkkejä roskiin, minä imuroin ja pesin ovia sekä seiniä. Muuttotavarat on nyt pakattu ja asunto siivottu aika hyvin. Lattialle jäin purkanjälkiä ja liimaantuneita papereita. Kylpyhuoneen sain aika hyvään kuntoon. Huh, huh! Olipa urakka. Pojan kanssa oli mukava työskennellä: hänellä on oikein lehmän hermot. Ei hermostunut mistään.

Aamupäivällä olin keskikaupungilla siivoamassa vaatekaappeja. Asiakas tuli paikalle myös ja me joimme pullakahvit. Sovimme seuraavat kaksi käyntiäni. Oikein mukava asiakas ja varsin puhelias.

Matkasin seuraavaan kohteeseen ja sielläkin oli pullakahvit edessä. Perheen poika oli sairaana ja mummo oli hoitajana. Mummon ja perheen isän kanssa sitten kahvittelin. Tuntui vähän erikoiselta istua siinä pöydässä ja jutella kuin perhetutuille. Minähän olen vain palkattu apulainen. Monen asiakkaan kanssa on sama juttu: ihan kuin kaverin luona olisi käymässä, vaikka olen oikeasti töissä.

Kiirehdin sitten sinne raivaushommaan ja poika olikin siellä vastassa. Kotiin pääsimme vasta yhdeksän jälkeen ja sitten menimme saunaan. Laitoin kaikki vaatteet pesukoneeseen.

Puhelin soi tänään tiiviisti, aivan kuten eilenkin. Uusia tilauksia tulee niin etten kohta tiedä mihinkä väliin ne saan mahtumaan. Hieno juttu!

Päivän onnistumiset:

1. Poikani on hyvä työkaveri.

2. Suururakka on valmis.

3. Nyt menen saunaan.