Tänään sain nukkua yli yhdeksään, koska eka työmaa alkoi vasta kahdeltatoista. Minulla oli taas mukava rupatteluhetki asiakkaan kanssa. Kerroin hänelle naapuristani ja viime viikon raivauksesta. En toki maininnut nimiä, joten juoruilusta ei voi syyttää.

Hain kaupasta pastasalaatin ja söin sen matkalla seuraavaan kohteeseen. Kysyin asiakkaalta lupaa ottaa viikonloppuna poikani heille työharjoitteluun. Lupa tuli. Töiden jälkeen kävin ostamassa erittäin tehokasta ikkunanpesuainetta ja uudet kumit ikkunankuivaimiin. Sain todella hyvää palvelua Yellow Servicessä. Ostin lisäksi pesusieniä.

Illan yhdistyskokous oli Hatanpäällä. Ajoin autoni parkkiin päivystysaseman luokse. Siellä on sitten sakkorysä: enää ei saa parkkeerata kiekolla kuin talon lähialueelle. Muut paikat vaativat erikoisluvan. Yhdessä autossa olikin jo sakkolappu kun lähdin kotiin.

Kokouksessa kunnioitimme poismennyttä toimittajaa hiljaisella hetkellä. Kokous oli aika ajoin aika vaisu ja surullinen. Saimme kyllä asiat sovittua. Minä en ehdi toimittajan hautajaisiin, koska olen sinä lauantaina töissä. Minulla oli tunne että tämä poismennyt toimittaja olisi istunut kokouksessamme mukana. Vaistosin hänen läsnäolon.

Tänään tuli taas uusi asiakas. Menen hänen luokseen raivaamaan Vapun jälkeen. Kalenteri täyttyy mukavasti.

Illalla tein jättisatsin siskonmakkarakeittoa. Pakastan osan. Tytär myi tänään osuutensa rivitalokämpästa ex-poikakaverilleen. Huomenna hän tekee kaupat Kaukajärven yksiöstä. Minä pääsen huomenna parturiin: värjäys ja uusi hiusmalli. Kampaaja suunnitteli minulle otsatukkaa. Toivottavasti se on hyvä ratkaisu.

Päivän onnistumiset:

1. Sain nukkua pitkään.

2. Hyvä kokous illalla.

3. Tytär oli saanut asuntokaupat tehtyä.