Kävin tänään asuntoesittelyssä tyttären puolesta. Samalla testasin kauanko kävelen bussi 16 pysäkille. Huomenna olen autoton ja töihinkin on mentävä.

Asunto oli surkea: aivan liian pieni, pyykkikoneelle ei ollut paikkaa ja tunsin naapurissa olevan häirikön. Välittäjä ilmoitti heti että hän voisi ottaa tyttären asunnon välitettäväkseen. Niin tietysti.

Tyttären ex soitti minulle. Juttelimme aika pitkään. Tytär yritti juuri silloin soittaa minulle ja nyt sitten tyttären puhelimeen ei saada yhteyttä. Olen hieman huolestunut. Toivottavasti vaan akku on lopussa eikä ole päässyt heti lataamaan.

Katselin pojan kanssa Punainen paroni filmin. Se oli yllättävän hyvä. Lähden vielä illalla sitä palauttamaan ärrälle. Ehkä käyn tyttären luona tai sitten kyselen onko hänen ex tavoittanut tytärtä. Tässä alkaa mielikuvitus jo laukata.

Pojalla on huomenna ajokortin kakkosvaihe suoritettavana ja minun on annettava hänelle autoni koko päiväksi. Poika menee Nokialle liukkaankelinradalle ajamaan. Minä matkaan Pohtolaan uuden asiakkaan luokse raivaamaan ja pyykkiä pesemään. Kaksi kissaa on kuulemma kaverina.

Nyt sitten kävi niin että poika myöhästyi sekä kaupungin että seurakunnan kesätyöhausta. Mollissa oli aika vähän paikkoja auki, mutta toivottavasti jotakin löytyy.

Päivän onnistumiset:

1. Lepopäivä myös kotitöistä.

2. Erittäin kaunis ulkoiluilma.

3. Tulostin pojalle pari kesätyöhakemusta.