Aamulla olin Messukylässä ja siellä minua odottikin aamukahvi. Juttelin asiakkaan kanssa kissoista. Hommat sujuivat ihan vanhaan malliin ja asiakas lähti pois jaloista aika pian.

Kävin Hervannan Hesburgerissa syömässä. Ostin kanasalaatin. Olin asiakkaan luona täsmällisesti. Tarkistimme kellot: taas sain syytteen myöhästymisestä, mutta kumosin sen. Huomautus tuli myös siitä että jätin kenkäni matolle. Olen jo tottunut näihin huomautuksiin ja asiakas itse on mukava.

Kolmas kohde oli kaupungilla. Oikein mukava vakipaikka. Juttelin perheen isän kanssa aika kauan monista asioista. Poikkesin vielä Papinkadun antiikkiliikkeessä kysymässä Billnäsin pöytien hintoja. Ei tullut apuja: netistä voi tarkistella hintoja. Kiitos ja näkemiin! Siskoni on siis myymässä kirjoituspöytää: iso ja hyväkuntoinen. Siis se pöytä ;-)

Koukkasin vielä Hervannan kautta kotimatkalla. Olin unohtanut sinne yhden siivoushanskani ja kävin hakemassa sen. Vielä ennen kotia kävin kaverillani kahvilla. Hän on lähdössä perjantaina Karibian risteilylle. Hänen poikansa on sairaalassa ja koira on synnyttämässä ihan pian. Varajoukot päivystävät ja äiti pääsee matkaan.

Tytär ei ole vastannut viesteihini, mutta tyttären ex soitti minulle aamulla. Aamulla tyttären puhelin hälyytti aamulla, mutta se napattiin heti kiinni. Luulen että tytär on suuttunut siitä että olen jutellut hänen exänsä kanssa. Laitan huomenna tekstarin tyttärelle ja toivon että hän vastaa.

Illalla tai oikestaan yöllä kävin saunassa. Tulikin oikein fressiolo. Kyllä taas jaksaa kummasti.

Päivän onnistumiset:

1. Mukava työpäivä, vaikka aikataulu venyi.

2. Sauna virkisti ja samoin ihon kuorinta-aine.

3. Laskutin tänään neljää asiakasta.