No, aamulla matkasin Toijalaan. Kävin ensin tankkaamassa auton Teboililla. Olin ihan etuajassa asiakkaan luona: ajelin 120 kilometrin vauhtia. Liikennettä ei ollut paljookaan.

Asiakas oli taas oma ihana itsensä. Raivasimme, söimme ruuat ja joimme kahvit. Lisäksi paransimme maailmaa. Puimme sekä omat että naapuriemme asiat. Matkalla soitin lähipoliisille, mutta sain vain jättää soittopyynnön. Poliisi soitti minulle ja juttelimme. Hän lupasi soittaa naapurilleni. Totesi että tässä on nyt sana sanaa vastaan. Kerroin että minulla ei ole yhtään syytä valehdella ja naapurini on erittäin taitava puhuja. Saa nähdä onko soitostani mitään apua. Vai onko siitä vain haittaa?

Toijalan jälkeen matkasin Peltolammille. Siellä oli vastassa oikea kauheus: sata kertaa "sillä siisti ohjelman" jaksot. Asukkaat ovat kuulemma jo valitelleet hajuhaitoista. Olin tunnin verran hommissa: roudasin noin 20 jätesäkillistä tavaraa roskiksiin. Nyt ne ovat ihan täynnä. Homma jatkuu huomenna.

Sain 150 euroa rahaa ja se on toimitettava huomiselle muuttomiehelle. Hän ei luvannut hoitaa muuttoa ilman etumaksua. Tulostin tänään rahanvaihdosta kuitin. Yritin saada pojan apulaisekseni huomiseksi. Mutta hänellä on huomenna tärkeä koulupäivä. Tyttärellä on tentti. Eli raivaan huomenna ihan yksin. Pojan kaveriakin tavoittelin tänään tuloksetta.

Niin, se voileipäkakku. Onko teillä hyviä ja helppoja ohjeita? Minä saan tehdä voileipäkakun torstaina seuraavan päivän synttäreille. En ole aiemmin vastaavaa kakkua tehnyt ja netistä saatavat ohjeet ovat aika vaihtelevia.

Päivän onnistumiset:

1. Oikein mukava päivä asiakkaiden parissa.

2. Laskutus toimi tänään.

3. Olen menossa saunaan.