Aamulla olin Pispalassa jo kymmenen jälkeen. Normaali kolmen tunnin siivous. Asiakkaalla on samanlainen tarjoiluvaunu kun minulla. Nyt uskalsin kysyä onko se arvokas. Kuulemma on Alvar Aallon suunnittelema eli arvoa on. Omani olen ostanut noin 10 vuotta sitten kirpparilta muutamalla markalla. Vaunu on harvinainen.

Hain Subista leivän ja jatkoin matkaa seuraavaan kohteeseen. Siivosin siellä pojan huoneen oikein kunnolla. Muuten siivoukset OK. Perhe ei ole ensi viikolla kotona, koska lomailevat Lapissa. Olivat innostuneet siivoamaan eteisen varastoaan. Mies kehui minulle kuinka tavaraa oli lähtenyt kierrätykseen. Hieno juttu.

Käväisin kotona teellä ja leivillä ja jatkoin kolmanteen kohteeseen Kangasalle. Perhe oli lomalla ja sain siten mennä näin illalla heille. Siivosin normaalisti, mutta lumisateen takia matot eivät olleet pihalla. Vaihdoin petivaatteet ja lisäksi vaihdoin kahdelle kukalle mullat. Lisäksi pesin uunin.

Olin kotona vasta ilta kymmenen maissa. Poika on nyt saunassa ja minä menen kohta sinne. Poika lupasi ulkoiluttaa koiran. Vie samalla asiakkaan laskun postilaatikkoon.

Päivän onnistumiset:

1. Huomisen aamun asiakas perui lapsen mahataudin takia. Onneksi saan nukkua pitkään. Vain yksi raivaus huomenna.

2. Mukava vaikka pitkä työpäivä.

3. Kuuntelin autossa Knallia ja sateenvarjoa. Nauratti.