Aamulla pakkasta oli 18 astetta. Laitoin auton johdon päähän ja soitin asiakkaalle. Ilmoitin että olen ainakin tunnin myöhässä, koska auto vaatii sulamisaikaa. Asia oli OK, näin asiakas totesi. Kohteessa oli lastenhoitaja paikalla ja perheen molemmat lapset. Kaikki sujui ihan mallikkaasti.


Ennen seuraavaa kohdetta kävin kotona. Ja siinä kotimatkalla poikkesin Lidlissä ruokaostoksilla. Söin nopeasti kotona ja kiirehdin vakiasiakkaan luokse. Kissat olivat taas vastassa kuten ennenkin. Ennen poislähtöäni tapasin myös perheen isännän. Hän piipahti äkkiä kotosalla, vaihtoi vaatteet ja lähti pois. Muutama sana tuli vaihdettua.



Matkasin suoraan töistä kohti Hatanpäätä. Meillä oli siellä erään yhdistyksen hallituksen kokous. Uusi hallituksen jäsen oli oikein pirtsakka mies. Annoin hänelle käyntikorttini ja mainostin yritystäni. Tänään olen muuten ollut yrittäjänä yhden vuoden ja yhden päivän.


Kotimatkalla kävin ruokakaupassa (taas) ja vihdoinkin olin kotona puoli yhdeksän maissa. Pojalla oli ollut ihan mukava työpäivä ja nyt jatkossa hän menee sitten aina klo 8.00 töihin. Voihan kääk! Kai minun täytyy laittaa oma kelloni myös soimaan klo 7.30. Minulla alkaa työpäivä vasta klo 11.00. Kyseessä on raivaussiivous.


Tänään tuli kaksi asiakaskyselyä. Toinen Nokialta ja toinen Ylöjärveltä. Tyrmäsin ne pitkän matkan takia. Tai ehdotin kyllä että tulen jos matkastakin maksetaan. Toinen lupasi soitella ja toiselta en ole saanut vielä vastausta.


Päivän onnistumiset:

1. Yli vuosi yrittäjänä.

2. Mukava kokous illalla.

3. Asiakaskyselyjä.