Olen nyt kirjoitellut ainakin viisi tuntia putkeen ajopäiväkirjaa. Enää puuttuu mittarilukemat. Poika on auttanut minua: minä huutelen osoitteita ja hän googlettaa kilometrit. Muutama huutokohtaus on ollut (siis minulla). Pojalla on nyt kiire koneelle, koska klaanin matsi alkaa. Matsi kesti alle kaksi tuntia ja sitten minä pääsin koneelle.

Eilinen (tuleva) asiakas oli laittanut sähköpostia. Olivat valinneet minut, eli minä sain uuden vakituisen asiakkaan. Hienoa! Nyt on vaan sovittava avaimenhaku. Laitan heille emailia vielä tänään.

Ajopäiväkirja on edelleen kesken. Enää puuttuu loppusilaus. Vien sen huomenna kirjanpitäjälle. Ihan karsea homma, mutta luultavasti rahallista säästöä on tulossa. Vuoden 2008 korvattavat kilometrit ovat .44 senttiä per kilometri. Ehkä muutama puolipäivärahakin on tulossa. Pakko jättää loppusilaus huomiseen, ettei mene yöunet ja loputkin hermot.

Tytär kävi illalla pikaisesti. Poikakaveri oli hukannut kännykkänsä Riikassa ja tytär haki nyt uuden sim-kortin meiltä. Se oli meillä lainassa kun poika hukkasi oman kännykkänsä joulukuulla. Saavat pojat vaihdella tuota korttia keskenään ;-) Tytär oli matkalla Pirkkalan lentoasemalle, eikä ehtinyt juttelemaan enempää.

Huomenna on kaksi työkohdetta. Klo 11 olen Peltolammilla ja klo 14 olen Härmälässä. Siinä välissä käyn jossakin syömässä. Illalla täydennän ajopäiväkirjan ja palautan sen. Ihan varmasti.

Päivän onnistumiset:

1. Ajopäiväkirja ihan melkein valmis.

2. Poika auttoi kirjaamisessa.

3. Töitä riittää hyvin.