Pääsin pojan kyydillä päivän ensimmäiselle asiakkaalle. Normaalin siivouksen lisäksi pesin ikkunat ja saunan ovilasit. Sekä saunan väliseinänlasit. Kiukaan takana oleva lasi oli pinttynyt niin että se vaatii kovempia aineita mitä minulla oli matkassa. Perhe on mennyt innoissaan saunomaan, mutta rakennuspöly on jäänyt siivoamatta. Kerroin asian perheen isännälle joka oli paikalla.


Poika haki minut klo 13.30 ja menimme Mäkkäriin syömään. Poika osti minulle ja itselleen Big Mäkit. Kaverini soitti ja kertoi tulevansa illalla kahville.


Minä vein pojan kotiin ja jatkoin matkaa Messukylään. Siellä odotteli kaksi kissaa ja normaali siivouskohde. Siivosin kissojen vessat, mutta vessalapion hakemisessa menikin aikaa. Hain perheen postin laatikosta, kun sitä oli pyydetty. Minulle oli jätetty joulukukka ja pipari kiitosten kera. Käyn vielä huomenna ruokkimassa kissat ja samalla siivoan niiden vessan. Omistajat ovat Lontoossa ja palaavat kotiin lauantaina.


Illalla kaverini kävi kahvilla ja tytär poikkesi myös. Minä nukahdin hetken aikaa sängyssäni ennen vieraiden tuloa. Silmien ympärillä näkyy rasitus. Joululomalla aion nukkua tosi paljon ja syödä hyvin!


Huomenna on kolme työkohdetta: kaksi vakituista ja lisäksi kissojenhoito. Pojalla on huomenna se työhaastattelu ja edelleen saa peukuttaa! Minulle soi kello jo klo 7.00. Poika saa nukkua klo 11 asti.


Päivän onnistumiset:

1. 6, 5 tuntia vakisiivousta.

2. Joulukukka ja pipari asiakkaalta.

3. Kiva kahvihetki kaverin ja tyttären kanssa.