Vuodatus temppuili eilen, joten tässä vasta tänään eilisen ”raportti”.


Kello soi jo kahdeksalta, vaikka oli sunnuntai. Olin kaverini kanssa Naisday tapahtumassa jo kymmenen maissa. Tarjolla oli vaikka mitä. Saimme kauhean paljon ilmaisia näytteitä: teetä, rasvoja, hajuvettä, siivousliinoja, kuukautissuojia, desinfiointiainetta ja shampoota. Pääsymaksu oli 5 euroa. Lauantaina oli ollut ruuhkaa messuille, mutta nyt sunnuntaina oli mukavan väljää. Minä ja kaverini otimme hiuksiimme väriraidat. Raidat liimattiin hiuksiin. 2,5 cm leveä ja 30 cm pitkä raita maksoi saman verran kuin 5 cm leveä ja 15 cm pitkä raita. Eli 10 euroa. Minä leikkasin omat raitani jo illalla kapeammaksi.


Messujen jälkeen kävin kaverini kanssa kahvilla rautatieaseman taco-paikassa. Minä otin kahvin ja mozzarellatikut, kaverini otti ristikkoperunat. Molemmat ruuat olivat hyviä. Kaverini lähti kotiaan kohti ja minä kävelin Kauppakadulle yh-syyskokoukseen.


Paikalla oli vain hallituksen väkeä, yksikään rivijäsen ei tullut kokoukseen. Saimme kokouksen vietyä läpi ongelmitta ja ilmapiiri oli hyvä. Nyt minä luovuin puheenjohtajuudesta, olenhan tehnyt sitä hommaa jo 14 vuotta.


Kävin Sokoksella ja ostin väripatruunan tulostimeen. Tulostin käyntikorttejani huomista tilaisuutta varten. Matkasin kotiin bussilla ja kotimatkalla näin entisen työkaverini. Kuulin huonoja uutisia entisestä työpaikastani. Siellä vaan jatkuu huono suhdetoiminta. Vanhoja työntekijöitä erotetaan ja muut eroavat itse. Ilmapiiri on todella huono. Kun pääsin kotiin tein pojalle ja itselleni ruuan. Eilistä paistia ja perunoita.


Päivän onnistumiset:

1. Mukava kaveripäivä messuilla.

2. Hyvä kokous.

3. Raidat hiuksiin.