Heräsin aamulla käsikipuun. Oikea käsi oli kuin tulessa. Laitoin siihen kylmägeeliä ja ajattelin että kipu loppuu. Loppuihan se siivotessa. Vanha sanonta sanoo: sillä se paranee, millä se on tullutkin.


Olin Käpylässä vakiasiakkaan luona. Siivous meni OK ja tein kaikki mitä oli pyydetty. Petivaatteet tuli tuuletettua ja vaihdettua muun siivouksen ohessa.


Sitten kiirehdin kotiin Lidlin kautta. Matkalla vein kirjanpitotoimistoon kuukauden laskut ja tositteet. Kotona lämmitin ruuan ja lähdin sitten Messukylään. Siellä oli kissat päiväunilla.


Tein normaalin siivouksen ja olin kotimatkalla jo neljän maissa. Hain lähipostista minulle tulleen kirjan. Se on Valittujen  Palojen niksikirja. Ihan hyvä opus, mutta luvattu bonuslahja oli onneton. Kolme paperipussia!


Illalla naapuruston mies soitti minulle. Hän ilmoitti hakevansa autoni ja maalaavansa sen lähipäivinä. Lupasi minulle oman autonsa lainaksi. Toi sen minulle illalla.


Auto on Toyota ja lisäksi vielä diesel. Sillä minä nyt ajelen huomenna. Huomenna on kaksi työkeikkaa. Ensin vakiasiakkaan luokse yhdentoista maissa ja sitten Linnainmaalle kahden maissa. Ostin asiakkaan haluamaa lattiakiilloketta. Toivottavasti se on OK. Veloitan tarvikkeen hinnan asiakkaalta.


Päivän onnistumiset:

1. Käsi parani työn ohessa.

2. Kirjanpito OK.

3. Auto maalaukseen.