Olin uuden asiakkaan luona Hervannassa. Hänelle oli erittäin tärkeää että matot, pöydät ja tuolit olivat millintarkasti oikeilla paikoilla. Siirtelin niitä useammankin kerran. Sain kaksi tuntia kulumaan 35 neliön yksiön siivouksessa. Ennätys sekin. Tuuletin matot, imuroin ja pesin lattiat. Juttelua kaiken ohessa. Tulin hyvin toimeen vanhuksen kanssa. Antaa hänen vaatia, onhan hän maksava asiakas.


Hervannasta ajoin nopeasti Hämeenpuistoon. Jouduin taas hakemaan parkkipaikkaa todella kauan. Lopulta löysin sen. Olin myöhässä noin 45 minuuttia. Onneksi vastassa oli vain perheen mäyräkoira. Se tervehti minua iloisesti ja sitten yritti näykätä. Sillä on juoksuaika, joten ärtyneisyys menee sen piikkiin. Perheen isä ja poika tulivat kotiin ennen lähtöäni. Kiva jutella heidän kanssa.


Tytär kävi illalla. Hänellä oli matkassa pitsaa ja jäätelöä. Mehän herkuttelimme yhdessä. Oli tosi mukavaa kun lapset olivat lähelläni ja juttelimme mukavia. Tytär on huomenna lähdössä Riikaan opintoryhmänsä kanssa. Paluu lauantaina. Saa kyydin poikakaveriltaan huomenna. Lupasin autoni myös pojan käyttöön varalta. Tyttären poikakaveri sairastaa syysflunssaa, joten ehkä hänestä ei ole kyytimieheksi huomenna.


Minulla on huomenna kaksi työmaata ja illalla olen menossa saunailtaan. Saan haastateltua erään yhdistyksen varapj:tä. Eli kuulen mitä selkäni takana suunnitellaan.


Päivän onnistumiset:

1. Uusi vaativa asiakas.

2. Kiva iltahetki lasten kanssa.

3. Ei yhtään hammassärkyä.