Aamulla olin yllättynyt koska luin Taloustaito lehteä. Siinä oli iso juttu kotisiivouksista. Vertailtiin eri kaupunkien hintoja. Tampereen kohdalla oli yritykseni mainittu. Hieno juttu! Taas ilmaista mainontaa. Nyt odottelen vaan yhteydenottoja ;-)


Matkasin Peltolammille 80-vuotiaan pariskunnan luokse. Heti ensimmäisenä piti vetää tupakka ja kertoa kuulumiset. Vasta sitten pääsin siivoamaan. Siivouksen jälkeen joimme yhdessä kahvit. Minulle oli varattu suolaista piirakkaa, koska he olivat huolestuneita syömisestäni. Tiesivät että olen menossa suoraan seuraavaan paikkaan. Rouva halusi vielä mitata minulta verenpaineen. Arvot olivat hieman koholla, mutta olinhan juuri siivonnut ja juonut kahvia. Pariskunta on niin ihastunut minuun että taitavat seuraavalla kerralla jo adoptoida minut.


Seuraava vakikohde oli Hämeenpuistossa. Siellä oli perheen koira vastassa. Perheen miehet, eli poika isänsä kanssa tulivat kotiin ennen lähtöäni. Toivottelin heille hyvää lomamatkaa. Lähtevät syyslomalle Intiaan. Ensi viikolla tapaan koiranvahtina olevan mummon. Viimeksi hän tarjosi minulle lättyjä ja kahvia mukavan juttutuokion kera.


Poika kävi illalla viemässä kaverinsa kaupunkiin. Auto olikin lämmin, koska minä olin ajellut sillä tunnin verran. Jaoin mainoksia Leinolaan ja Linnainmaalle. Poika sai kyyditsemisestä 10 euroa. Edellisen kyydin kymppi maksettiin myös. Hyvä että auto tienaa bensarahaa.


Kirjanpitäjä ei ole ilmoittanut arvioimaansa palkkaani. Eli pankki odottaa sitä tietoa edelleen. Laina-asia ei siis etene. En ole kyllä ehtinyt autoja katselemaankaan.