Olin lähdössä aamulla kampaajalle. Ulkoilutin koiran, söin aamupuuron teen ja leipien kera. Juuri ennen lähtöäni olin laittamassa kissalle ruokaa. Kissa taisi olla niin innoissaan että siltä putosi vahingossa kakat työpöydälle. Minä vein ne yökkimällä vessanpönttöön vessapaperin kera. Ruuan laitoin jemmaan ja heitin kissan pihalle.


Kampaaja leikkasi ja värjäsi hiukseni. Meillä oli mukava juttutuokio. Hiukset ovat nyt taas pitkän aikaa kunnossa. Heti kampaajan jälkeen lähdin kaupunkiin bussilla. Kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja se olikin virhe.


Kun pääsin työkohteeseeni, niin maha oli kuin pallo. Ruoka myös teki väsyneen olon. Imurin varteen ei ole kyllä kukaan tietääkseni nukahtanut, joten aloin imuroimaan. Perheen isä tuli paikalle koiran kanssa. Hän lähti melko pian fysioterapeutille. Minä jatkoin siivousta.


Olin kotona puoli viiden maissa. Join teetä ja laitoin itseni iltakuntoon. Lähdin kaupunkiin kuuden bussilla ja treffasin siellä tyttäreni. Menimme Tanssitalolle kuuntelemaan stand up showta. Anitta Ahosen esitys oli hauska. Suosittelen! Esityksen jälkeen kävelin tyttären kanssa Keskustorille. Matkalla poikkesimme Sokoksella ruokaostoksilla. Ostimme salaatteja ja tytär lisäksi hedelmiä. Tytär on jollakin puhdistuskuurilla: juo liemiä, välttelee sokeria ja kofeiinia.


Kotona tein pojalle iltapalaa, ruokin koiran ja siirtelin rahaa tililleni. Poika ulkoilutti koiran ja menin nukkumaan. Huomenna minulla on kaksi työkohdetta edessä. Onneksi herätys on vasta klo 8.30.


Päivän onnistumiset:

1. Uusi kampaus ja väri.

2. Mukava ilta stand up showssa.

3. Asiat hoituvat, ainakin uskon niin.