Eilinen juhla oli ihan perseestä. Olen ollut hauskemmissa hautajaisissakin! Raatihuoneella kaikki oli ihan OK. Melko hyvät tarjottavat ja ehdin juttelemaan tuttujen kanssa.


Mutta sitten Suomalaisella klubilla homma lipesi. Minut oli laitettu istumaan ihan tuntemattomien ihmisten pöytään. He olivat kyllä toisilleen tuttuja, eli minä olin se vieras. Kauheinta oli se että ruuan jälkeen koko porukka alkoi rassata hammasvälejään hammastikuilla. Tosi ällöö ja mielestäni se ei kuulu hyviin tapoihin.


Oman omakotiyhdistykseni porukka istui ihan toisessa pöydässä. Heillä tuntui olevan hauskaa. Olivat tilanneet yhdistyksen piikkiin viinipullon. Saavat kyllä maksaa sen myöhemmin itse. Se että taloudenhoitaja on pankkikortin kanssa juhlissa mukana ei ole edellytys maksuun.


Nyt pidän taukoa yhteydenotoissa kaverini kanssa. Ainakin kaksi viikkoa. Olen loukkaantunut siitä että hän ei pitänyt minuun yhteyttä juhlissa. Piti vain hauskaa muiden kanssa. Minä onneton istuin eläkeläisten kanssa ja katselin heidän hampaidenkaivuuta.


Nukuin kellon ympäri. Heräsin vasta yhden maissa. Paistoin pannarin ja keitin hernekeittoa. Ruuan jälkeen nukuin päikkärit. Sitten lähdin jakamaan mainoksiani. Suuntana oli Messukylä, Linnainmaa ja Leinola.


Naapurin koira oli saanut eilen myrkkyä. Sen nielu oli palanut aika pahoin. Sillä oli paha yskä. Koira oli lääkärissä ja sai lääkekuurin. Kuuri on kait vielä antamatta, koska naapuri jäi eilen juhliin. Totesi vaan että nyt pitäisi antaa koiralle ekat lääkkeet.