Olen ollut aika masentunut muutaman päivän. Tai minulla on ainakin masennuksen oireita: nukkuisin vaikka kuinka kauan, silti väsyttää, toimettomuutta ja negatiivisia ajatuksia. Onneksi eilen sähköpostissa oli kutsu Positiivisuus iltaan. Peruutuspaikkoja oli siis tarjolla. Soitin tänään tyttärelle ja hän lupasi lähteä mukaan.


Mutta ensin tätä päivää. Aamulla oli eteisessä koirankkaa. Olin käyttänyt koiran pihalla vielä yömyöhään. Päivällä koira oli taas ulkona ja se vain pissasi. Lenkin jälkeen se oksensi kakkaoksennuksen olohuoneen lattialle. Oli ilmeisesti syönyt yöllä kakkaamaansa kakkaa. Kävin iltapäivällä kaupassa ja kun tulin takaisin, vastassa oli tuore höyryävä kakka. Meinasin oksentaa kun siivosin sitä. Suihkuttelin hajuvettä eteiseen ja kiedoin huivin nenäni eteen jotta sain siivottua.


Positiivareiden luento osui juuri nappiin minulle. Kaipasin kannustusta ja potkua eteenpäin. Sitä sain Juhani Töytärin luennolta. Kiitos siitä hänelle! Nyt alan kirjoittamaan blogiini päivittäin kolme onnistumista. Samaa olen yrittänyt kirjoittaa taskukalenteriini, mutta aina se vaan unohtuu.


Huomenna olen menossa Hämeenpuistoon vakiasiakkaalle. Vien samalla yritykseni mainoksen Aamulehteen. Lähden bussilla matkaan, koska asiointi sujuu siten kätevämmin. Eikä keskustassa tarvitse kytätä parkkipaikkaa.


Päivän onnistumiset:

1. Sain muutettua ajatukseni positiivisemmiksi ja olen aktiivisempi.

2. Tyttären kanssa oli todella mukava ilta.

3. En saanut parkkisakkoa, vaikka auto oli sakkopaikalla. Tai onko se sakonpaikka, jos auto on yrityksen parkkipaikalla illalla ja paikka on varattu vain heidän asiakkaille? Firma on kiinni iltaisin.