Poika oli lähtenyt kutsuntoihin jo ennen heräämistäni. Minä tein normaalit aamuhommat ja lähdin sitten töihin. Aamulla satoi vettä aika lailla ja koira ei olisi halunnut ulkoilla ollenkaan. Pissan jälkeen se veti kotia kohti. Minä vedin sitä takaisinpäin ja kehotin kakalle. Sen se sitten tekikin ja pääsi sitten sisälle.


Työt sujui ihan OK. Tässä kohteessa minulla on kyllä ihan liian tiukka aikataulu. Aina pitää fuskata jostakin hommasta, ja minä haluaisin tehdä hommat tip top. Tällä perheellä unohtuu laskunmaksu joskus. Tänään tein kirjanpitoa ja taas saan laittaa heille huomautuksen.


Kävin kopiofirmassa maksamassa laskuni uudella pankkikortilla. Kiittelivät rehellisyyttäni.


Poika tuli kotiin ja kertoi että hän menee Parolaan armeijaan. Luokitus B. Alhainen paino (51 kg) oli syynä. Jos täyspakkaus painaa 40 kg, niin aika vaikeaa noin kevyen ihmisen on sitä kantaa. Poika on nyt lihotuskuurilla ja minä olen valmentaja. Minä olen kuulemma asiantuntija auttamaan lihomisessa. Omaa kokemusta jne. Pojan on aloitettava myös kuntoilu, mutta sitä suunnitellaan myöhemmin.


Kävin illalla naapurissa kylässä. Näytin heille mainoksiani. Fonectalta tuli tänään tilausvahvistus ja siinä oli mukana oikovedos. Muuten OK, mutta yhden tekstin fonttia muutan. Lasku on yli 450 euroa. Kääk!


Tein illalla kirjanpitoa. Nyt on plussat ja miinukset omissa nipuissaan. Muut olivat maksaneet laskut ajallaan, mutta tämä yksi perhe on (taas) rästissä. Laitan heille tekstarin huomenna.