Poika heräsi aamulla aikaisin ja meni kuorma-autoinssiin. Läpi meni! Hän herätteli minua yhdeksän aikaa uutisillaan. Minä lähdin töihin vasta yhdeksitoista Hervantaan. Poika lähti minua ennen kouluun.


Hervannassa olivat veljekset olleet kuukauden keskenään ja jälki olikin sen näköistä. Pitsalaatikoita sohvan alla ja roskia parvekkeella sekä vessoissa. Minulla kului kolme ja puoli tuntia että sain asunnon siistiin kuntoon. Vein roskat ja pahvit taloyhtiön roskakatokseen. Tamppasin matot, imuroin ja moppasin lattiat. Vein perheen äidille omenoita lahjaksi.


Vein omenoita illalla myös kahvila Herttaan. Lupasin viedä heille kesäkuulla raparperia, mutta se homma unohtui. Meillä oli Hertassa yh-yhdistyksen hallituksen kokous. Saimme monta asiaa järjestettyä, eli kokous oli onnistunut. Matkasin kotiin ja kaverini soitti minulle.


Hän on lähdössä huomenna Saksaan hakemaan itselleen uutta autoa. Jos vain ehdimme, niin tapaamme huomenna. Huomenna olen menossa Pyynikille raivaamaan keittiönkaappeja. Herätys on jo klo 7.00. Apua!


Lapseni ovat menossa huomenna isänsä 50-vuotispäivlle. Ihme kun minua ei ole kutsuttu? Olen avovaimo 1, vaimo 2 ja hänen lapsensa eivät varmaan saaneet myös kutsua. Avovaimo 3 on luultavasti paikalla. Poika tuumasi että hänen isänsä taitaa olla aika pukki. Toppuuttelin sitä ajatusta.