Sain aamulla soiton ja minulle tarjottiin alihankintaa. En oikein tiedä mitä se pitää sisällään, mutta ilmoitin että voisin olla kiinnostunut. Tarjoaja oli Profiili Palvelut, tarjosivat tunnille 17,50 euroa. Huomenna kuulen asiasta lisää. Luultavasti tyrmään tarjouksen. Hakevat siis halvalla siivoojia. Minä en kyllä luovu hyvistä asiakkaistani!


Fonectan yritysmyyjä soitti aamulla myös. Olen nyt suunnitellut mainostani keltaisille sivuille, mutta eipä se ole helppoa. Laitanko valokuvani vai ei? Mitkä tekstit jne.


Aamulla olin Käpylässä hommissa. Työaika oli kolme tuntia. Imuroin, moppasin ja pyyhin pölyt. Lisäksi putsasin rosterit. Aika myrkkyä se rostereiden aine olikin. Lasku on jo postissa. Onneksi poika vie laskut postilaatikkoon käskystä.


Käpylän jälkeen matkasin kotiin. Kävin kyllä ostoksilla Lidlissä. Ostin asiakkaani suosittelemaa jogurttia ja pakasteruokaa. Söin kotona ja lähdin kohti Messukylää.


Siellä oli kaksi kissaa vastassa. Pentu arasteli minua ja imuria se pelkäsi. Kissa oli piilossa sohvan takana ja välillä sängyn alla. Toinen kissoista oli yliystävällinen. Luultavasti se oli jäänyt kakkosenosaan pennun takia. Laitoin perheelle pyynnön mukaan palautetta pennun käyttäytymisestä.


Heti töiden jälkeen menin kaverilleni kahville Turtolaan. Hän oli tehnyt valkosuklaakeksejä ja ne olivat hyviä. Lähdimme autokaupoille ja samalla poikkesimme tyttäreni luona. Tytär oli ollut luomienpoistoleikkauksessa ja hänellä oli naama täynnä laastareita.


Kaverini kanssa kävimme kolmessa autokaupassa. Paras ja myös kallein auto oli Ajopelit firmassa. Nyt sitten pähkäilen laitanko kaikki säästöni autoon ja saan nauttia turvallisesta ja luotettavasta autosta. Vai nuukailenko? Onko järkee vai ei?


Sain muuten tänään tekstarin omakotiyhdistyksen varapj:ltä. Hän ilmoitti ettei ole ehdolla yhdistyksen puheenjohtajaksi. Pitäisikö minun olla nyt onnellinen? Paha naapurini voi keksiä vaikka useamman ehdokkaan marraskuulle.