Työpäivä sujui hyvin, mitä nyt heitin hyvän haarukan roskiin. Perheen mies oli paikalla aamulla ja hän lähti parin tunnin jälkeen asioille. Kertoi palaavansa viiden maissa, kuten rouvakin. Siivoilin keittiön kaappeja ja laatikoita. Vanhentuneita ruokatarvikkeita löytyi muovikassillinen. Lisäksi poistin paperiroinaa, muovipusseja yms. Jätin epäselvät paperit heidän tarkistavakseen. Kaappeihin ja laatikoihin tuli tilaa yllättävän paljon. Jätin vielä kirjeen ja kommentteja muista poistettavista tavaroista.


Niin olin juuri syömässä lounassalaattia, kun perheen mies tuli yllättäen kotiin. Toki voin syödä työn ohessa, mutta asiakkaasta se ei varmaan näytä vakuuttavalta työnteolta. Ruimasin haarukan salaattikipon sisään ja ilmoitin että nythän minä vien roskat roskikseen. Sinne meni salaattikippo ja haarukkakin roskiin.


Olin kotona viiden maissa ja poika lähtikin melkein heti autollani siskoaan hakemaan. Menivät sinne isänsä synttäreille. Isä itse ei ollut kuulemma paikalla, ainoastaan isän äiti. Tämä ex-anoppini inhoaa minua, en kyllä tiedä syytä. Minua ei kutsuttu, mutta vaimo numero 2 oli tyttärensä kanssa paikalla.


Poika tuli juuri kotiin ja kertoi että autoni temppuilee. Se oli sammunut kesken ajon. Käynnistyi kyllä uudelleen. Minun piti lähteä vielä nyt illalla tarkistelemaan pihakirppikselle osallistuvien osoitteita, mutta taidankin tehdä sateessa kävelylenkin.


Sain tänään tehtyä kirppismainoksen karttoineen. Huomenna ne on saatava kopioitua, otan 400 tai 500 kopiota. Auto saa kyllä luvan toimia huomenna. Minulla on tiedossa kolme asiakaskäyntiä.