Olin vintinsiivouksessa tänään pari tuntia. Homma oli aika rivakka, eli koko aika siirreltiin tavaroita ja pahvilaatikoita sinne ja tänne. Hyvin hikinen urakka! Asiakas totesi että kaksi tuntia meni, silloin kun saimme varaston lukittua. Sen lisäksi kyllä veimme tavaroita taloyhtiön roskikseen ja keräyspisteeseen. Sinä kului vartti. Kun minä nyt olen liian lempeä yrittäjä, niin en sitten laskuta siitä vartista. Mutta otan taas opikseni.

Olin ihan tööt kun pääsin töistä. Söin kotona ja katselin eilistä romanttista komediaan samalla. Poika tuli koulusta jo kahden maissa. Minä nukuin tunnin päikkärit.

Illalla lähdimme pojan kanssa tyttären luokse. Poika sai ajaa autoa. Ajo sujui ihan hyvin. Toki auto sammui pari kertaa, koska kytkimeen oli totuttava ensin. Olin aivan rauhallinen pojan kyydissä.

Saimme tyttären kyytiin ja matkasimme Turtolan Citymarkettiin. Sitten tutustuimme Finninmäen uuteen omakotialueeseen. Pojalle on nyt jatkossa järjestettävä ajoja että hän saa tuntumaa ajamiseen. Koulussa hän reenaa niitä kuorma-auton kirjallisia kokeita koulupäivää ennen tai jälkeen.

Sain kutsun erään sisustusliikkeen avajaisiin. Ihmettelen kutsua. En tunne liikettä tai sen omistajaa. Mutta ilmoittauduin toki avajaisiin ja kysyin tytärtä kaverikseni. Kutsu oli avec. Siellä on varmaan hyvät tarjottavat ja saatan tutustua uusiin mukaviin ihmisiin.

Tänään oli oikein hyvä päivä! Huomisesta voi tulla vielä parempi!