Koska oli vapaapäivä, nukuin kahteentoista asti. Näin tosi mukavia unia, todella positiivisia. Aamupalaa syödessäni kaverini soitti minulle. Hän ehdotti kaupungille lähtemistä. Sovimme että lähdemme matkaan klo 14.30 bussilla.

Minä vein mainokset Tamperelaiseen, ne julkaistaan tulevana lauantaina ja ensi viikon keskiviikkona. Kaverini haki uuden pankkikorttinsa Nordeasta. Sitten kävimme kahvilla Sokoksella. Tapasin siellä ex-poikakaverini tyttären. Hän kysyi minua heille muuttosiivoukseen. Ajankohta on käsillä kylläkin vasta loppukesällä.

Kiertelimme kaupoissa: Anttilassa, Vapaa Valinnassa, Sokoksella, Lorellassa, Runsaudensarvessa  ja Kauppahallissa. Minä ostin yhden hameen ja yhden puseron. Lisäksi pistaaseja, suklaata ja pitsamaustetta. Shoppailun päätökseksi kävimme jäätelöllä Hesburgerissa. Kotona olin puoli kahdeksan jälkeen.

Siskoni soitti ja ilmoitti tulevansa käymään. Hän oli käynyt kaverillaan ja halusi nyt minulta takaisin lainaamansa Salaisuus DVD:n. Vierailu kesti yli kymmeneen illalla.

Sitten pääsin tietokoneelle. Tulostin huomisen ja sitä seuraavan päivän laskut asiakkaille. Tulostin myös kesäkuun tiliotteen kirjanpitäjälle. Huomenna on myös vietävä starttirahan hakemus työvoimatoimistoon, se on vielä täyttämättä. Huomenna on myös hammaslääkärissä käynti. Saa nähdä kuinka iso lasku tulee kahden hampaan paikkauksesta. Lisäksi maksuun tulee hammaskivenpoisto ja muu putsaus.