Nukuin kymmeneen asti. Päivällä olin ihan ihmeissäni, mitä tekisin?  Otin mustikoita sulamaan ja suunnittelin piirakan tekoa. Soitin kaverilleni ja pyysin häntä miehineen kylään.

Minä söin nälkääni eilistä jauhelihasoppaa. Poika veteli vain voileipiä. Soitin Aamulehdessä olleeseen ilmoitukseen, hakivat viikkosiivoojaa. Ilmoitin yhteystietoni ja nyt odottelen yhteydenottoa.

Illalla tuttavapariskuntani kävi kahvilla. Mustikkapiirakka oli jo silloin valmis. Pariskunnan vaimoke oli pahalla tuulella. Hänen miehensä oli eilen juopottelemassa ja ihan ilman vaimokkeen lupaa. Minä kyllä ihmettelen, tarviiko avomies lupaa juopotteluun?

Minulla jäi TV vahingossa auki kun vieraat tulivat sisään. He olivat ihan innoissaan kun telkkarista tuli Uuno. Kahvit katoin viereiseen huoneeseen, TV:n ulottumattomiin. Minusta eri ole fiksua katsella telkkaria kylässä tai että TV on auki vieraiden vieraillessa.

Huomenna olen menossa uuteen työkohteeseen. Luvassa on ikkunoidenpesua ja jatkossa viikkosiivousta. Iltapäivällä on soitettava pankkiin. En päässyt tänään verkkopankkiin ollenkaan. Koko ajan tuli herja väärästä tunnuksesta tai salasanasta.