Onneksi en mennyt kauppaan valittamaan kännykän toimimattomuutta, koska nyt se toimii OK. Kokeilin vielä aamulla herätyksen asetusta ja sehän toimi. Kokeilin vielä kolme kertaa ja aina se vaan toimi. Tässä puhelimessa on tallennus tehtävä kahteen kertaan ja sitä ei ohjekirja kyllä kerro. No, pääasia että tarvittavat toiminnot ovat kunnossa.

Päivällä tein lihamakaronilaatikkoa. Nyt oli makaronit tummia eli kuitupitoisia. Raakaa sipulia oli aika vähän, joten laitoin jauhelihan joukkoon paahdettua sipulia. Ihan hyvää tuli!

Vieläkään ei muuten tullut tietoa starttirahan jatkosta. Toivottavasti myönteinen päätös tulee tällä viikolla. Työpäivä oli tänään vain kaksi tuntia. Tein hieman ylimääräisiä hommia: imuroin sohvan ja nojatuolit. Lisäksi imuroin ja järjestelin eteisen vaatekaapin kenkäosion. Perhe tuli kotiin juuri kun olin lähdössä. Ilmoitin että seuraavalla kerralla tulen pari tuntia aikaisemmin, koska minulla on hammaslääkäri. Se sopi heille hyvin. Kiittelin myös rouvaa koska hän oli kehunut minua työkaverilleen ja sain sitä kautta uuden asiakkaan.

Kotona siivosin yläkerran: imuroin ja pyyhin pölyt. Moppaus jäi kyllä huomiseen. Tytär kävi illalla. Sovimme että lähden hänen kanssaan vaateostoksille huomenna tai perjantaina. Hän etsii taas häihin (ei omiinsa) vaatteita. Minä saan toimia makutuomarina. Tytär käytti koiraamme pihalla ja pesi sen ruokakupit tarkkaan.

Kaverini soitti tänään. Hän oli läpäissyt näyttökokeen ja valmistui tänään konduktööriksi. Juhlat ovat lauantaina. Nyt minun on keksittävä joku sopiva lahja hänelle. Joku juniin liittyvä? Ehdotuksia?