Tänään olin uudessa kohteessa raivaussiivouksessa. Soittelin ovikelloa, mutta kukaan ei tullut avaamaan. Soitin yhteyshenkilölle, eli perheen mummolle. Hän sanoi että oli joutunut lähtemään Ylöjärvelle, mutta ovi on auki. Niin se olikin.

Ensin en tiennyt mistä aloittaisin, kohteessa oli täysi kaaos. Anteeksi vaan, mutta niin likaista kotia en ole koskaan nähnyt. Haastava ja hyvä kohde, näin yrittäjän näkökulmasta. Aloitin imuroinnilla ja moppauksella, jotta sain kulkuväylät aikaiseksi. Niputin jätepaperit sekä pahvit ja vein ne taloyhtiön keräyspisteeseen. Vaihdoin perheen lasten sänkyihin uudet petivaatteet. Mummu toi minulle paremman imurin käyttööni ja toi samalla siivousaineita ja rättejä. Samalla sovimme että jatkan hommia huomenna. Hän myös maksaa minulle huomenna kahdeksan tunnin työt käteisellä.

Tytär soitti että saisimme tänään pakettiautoa lainaksi. Lähdimme kohti Hämeenkyröä seitsemän maissa. Reissu oli mukava ja juttelimme monista asioista. Matkalla ostimme jäätelöt. Siskoni luona joimme kahvit ja tällä kertaa hoitokoira (irlanninsusikoira) nuuhki tyttäreni päästä varpaisiin. Siskoni esitteli ostamaansa DVD:tä. The Secret paljastaa onnen ja vaurauden salaisuuden. Tytär otti sen nyt lainaksi ja minä saan sen katseluuni viikonlopuksi. Kaikki on mahdollista, kun vain uskoo asiaansa. Järkeä ei saa käyttää! Kerron tästä asiasta lisää kun olen tutustunut siihen paremmin.

Kotona olimme vasta kymmenen maissa. Kissa ja koira toivottivat pojan tervetulleeksi kotiin. Minä laitoin pojan sänkyyn puhtaat petivaatteet. Kiva kun poika on taas kotona!