Olen ollut koko päivän kotosalla. Nukuin melko myöhään ja iltapäivällä nukuin vielä parin tunnin päiväunet. Eilinen univae on nyt kuitattu.

Ruokana oli nuudeleita, kuten eilenkin. Sen helpompaa ruokaa ei ole. Aikaisemmin en juuri pitänyt nuudeleista, mutta nyt olen löytänyt hyviä tosi tulisesti maustettuja.

Tytär kävi illalla. Oikein pelästyin kun ovi kävi. Olin juuri katselemassa telkkarista Piukkoja paikkoja. Olen nähnyt kyseisen elokuvan moneen kertaan ja yhden version siitä teatterikappaleena. Aina se vaan jaksaa naurattaa.

Tytär oli ollut kaverinsa häissä eilen poikakaverinsa kanssa. Olivat poikenneet yöllä kebapilla. Ruokapaikassa joku tyttö oli lyönyt tyttären poikakaveria ja tytär läväytti tätä tyttöä takaisin. Ensimmäisenä lyönyt poistettiin ulos ja hän oli vielä huudellut uhkauksia. Onneksi sen isompaa kärhämää ei tullut.

Annoin tyttärelle hänen osuutensa kirpparimyynnistä. Otin itselleni 15 prosenttia myyntipalkkiota. Ostin eilen yhden Sini-tuotteen (lakaisinkuivaimen) tavaran. Tytär kehui että juuri tällaista hän tarvitsisi. No, annoin sen hänelle.

Soitin pojalle. Hän oli leikannut siskollani ruohoa sekä eilen että tänään. Pelasi siellä nyt jotakin sotapeliä. Kaikki on ihan OK.

Minulla oli tarkoitus leikata tänään nurmikkoa, mutta illalla satoi vettä. Nyt taivas on aika mustana ja taitaa ukkonen jyristä. Eli pitää lopetella tietokoneen ääressä olo. Laitan koneen kiinni ja otan johdon seinästä irti.

Huomenna olen menossa ikkunanpesuun Villilään. Asuinalue on aika outo minulle, en ole käynyt siellä varmaan kymmeneen vuoteen. Toivottavasti löydän helposti perille. Navigaattori olisi nyt tarpeen. Mukavaa viikkoa kaikille lukijoille!