Anteeksi kiroilu, mutta näihin sanoihin heräsin aamulla. Poika oli menossa kouluun seitsemän jälkeen ja hän astui eteisessä pissalammikkoon. Toinen sukka meni vaihtoon ja hän ehti hädintuskin bussiin. Koiralle oli tapahtunut vahinko yöllä. Se nukkua retkotteli tyytyväisenä melkein puoleenpäivään, ennenkuin pyyteli ulos.

Olenkin ollut koko päivän kuin nukkuneen rukous. Heräsin ihan liian aikaisin ja lisäksi olen nukkunut huonosti. Viime yönäkin näin pahoja painajaisia. Neekerit kaappasivat minut, eikä kukaan ystävä auttanut minua. Takaa-ajoa ympäri kaupunkia. Väsyy siinä pirteämpikin ihminen ;-)

Soitin päivällä Aamulehden taloustoimitukseen. Ihmettelin ettei yritykseni nimeä ole julkaistu lehdessä, osiossa ”uudet yritykset”. Olen jo kahteen kertaan ollut yhteydessä tästä asiasta. Mihin lie postini hävinnyt? Puhelimessa oli oikein mukava miestoimittaja. Kerroin hänelle ideastani ja hän lupasi viedä asiaani eteenpäin. Vaikutti lupaavalta saada puffi lehteen. Käski laittaa yritykseni tiedot heille ja tein työtä käskettyä.

Illalla poikkesin kirjastossa ja tarkistin siellä sähköpostini. Aamulehdestä oli joku nainen vastannut minulle. He laittavat kuulemma Kauppalehden tietojen mukaan tiedot uusista yrityksistä lehteensä. Eli odottelevat sieltä tietoa, minun laittamani tiedot eivät kait kelpaa. Täytyypä huomenna olla yhteydessä Kauppalehteen. Tarkistin tänään Aamulehdessä olleiden yritysten perustamisaikoja: maaliskuussa 2008 perustettuja. Minun yritykseni on perustettu tammikuussa 2008. Jokin mättää!

Vein kirjastoreissulla mainokseni Jankan Valintataloon. Ostin ruokatarvikkeita samalla ja tein illalla siskonmakkarakeittoa. Ruokaa on nyt pariksi päiväksi valmiina.

Poika oli jo saunassa ja minä menen jälkilöylyyn kohta kun kerkiän. Koiralle on annettava ensin ruokaa ja vietävä pihalle. Sitten vielä pyykit koneesta pois. On se kumma kun aika rientää illalla puolta nopeammin kuin päivällä.