Tarkoitus oli nukkua kymmeneen, mutta innokas myyjä herätti minut jo yhdeksältä. Minulla ei ollut edelleenkään intoa laittaa nettimainontaan viittäsataa euroa vuodessa. Pari viikkoa sitten erehdyin myöntymään 0202300-palveluun, mutta peruin sen heti kun tilausvahvistus tuli. Sieltä luvattiin vielä soittaa minulle, mutta soittoa ei ole tullut. Toivottavasti eivät sitten karhua olematonta laskuakaan.

Postitin eiliselle mummelille laskun. Se vika minussa on ja se johtuu vuosien vapaaehtoistyöstä, etten mielelläni laskuttasi mukavia ihmisiä. Mutta onhan tässä pakko saada elanto jostakin. Olen varma, että jos olisin miljonääri, niin käyttäisin vapaa-aikani ihmisten auttamiseen. En välttämättä niitä miljooniani, mutta aikaani. Vielä en ole miljonääri, mutta toivossa eletään.

Päivällä vain laiskottelin: luin lehtiä, join teetä ja katselin pihamaata. Kun poika tuli koulusta, lötköttelimme sängyllä ja juttelimme asioista. Koira pötkötteli myös tyytyväisenä sängyllä. Tänään oli muuten kansallinen koirienpäivä.

Ruuan sentään tein ja sekin valmistui puolivalmisteista. Eli kinkkukiusausta ja patonkia. Ruoka oli sopivasti valmiina kun poika tuli kotiin. Sitten minä lähdin Ylöjärvelle.

Positiivareiden luento oli hyvä. Osin tuli kyllä tuttua asiaa, eli samaa mitä löytyy Saavutusten seikkailun CD:ltä. Toni Niemisen osuus oli uutta asiaa. Näin pari tuttua tapahtumassa. Sali ei ollut aivan täynnä, vaikka ilmoittautuneita oli 300. Tytär olisi hyvin mahtunut mukaan. Onko Teille muuten Positiivareiden ”Ajatusten aamiainen” tuttu asia? Jos haluat, saat sähköpostiisi päivittäin viestin ja voit aloittaa päiväsi positiivisella mielellä. Suosittelen!

Huomenna minulla on kahden tunnin työkeikka aamulla. Illalla olen menossa kaverini kanssa Napakka-hankkeen päätöstilaisuuteen. Tarjolla on hyvää ruokaa ja juomaa, esiintyjänä on Mikko Kuustonen.