Matkasin aamupäivällä Järvensivulle uuteen työkohteeseen. Touhusin kuin puolihullu ja sain melkein kaikki hommat tehtyä. Vein matot parvekkeelle tuulettumaan imuroinnin jälkeen. Pesin vessat, pyyhin pölyt ja moppasin lattiat. Kolme tuntia kului ihan kuin olisin ollut aerobicissa. Hiki virtasi ja pulssi kohosi. Itse asiassa olin hieman lisäaikaa kohteessa ja silti jäi muutama homma tekemättä. Illalla sain tekstarin, jossa minua kiitettiin hyvästä siivouksesta. Kylläpä tuntui hyvältä tuo kiitos.

Olin ihan poikki kun pääsin kotiin. Söin makaronilaatikkoa ja ajattelin oikaista eli nukkua päikkärit. En ehtinyt uneen asti kun poika tuli kotiin. Siinä sitten juteltiin ja uni meni ohi.

Katselin Sydämen asialla ja nautiskelin teestä. Sitten innostuin pakastimen sulatukseen. Kylmälaukkuun ei mahtunut pakastimen sisältö, joten hain naapurista pari kylmälaukkua lainaksi. Jäät sulivat melko nopeasti, kun latasin pakastimeen kattiloita joissa oli kuumaa vettä. Lisäksi föönasin pakastinta.

Työtilanne on nyt hyvä, ainakin ensi viikolle. Minulla on neljälle päivälle töitä ja lisää on kyselty. Tänään soitti eräs mies ja kyseli ikkunanpesua. Heillä on kuusi metriä korkeat ikkunat. Totesin että olen aina ihmetellyt, kuka niitä korkeita ikkunoita pesee. Mies totesi että on heillä ”tavallisiakin” ikkunoita. Lupasi soitella.