Poika myöhästyi aamulla koulusta tunnin. Olisi varmaan nukkunut pitempäänkin, mutta onneksi minulla oli kello soimassa kahdeksalta. Näin yöllä unta verenpainepillereistä.

Päivä sujui taas ihan liian nopeasti. Sorvasin uusia mainoksia ja onnistui hukkaamaan Wordissa tekstin muokkausjutut. Eli fontin valinta ja koon muuttaminen katosivat kokonaan. Melkein tunnin verran hain niitä ja lopulta löysin kaipaamani. Soittelin apuja siskoiltani ja siskon tyttäreltä. Tulihan siinä juteltua kuulumiset.Laitoin Aamulehteen postia ja toivon että he tekevät jutun yrityksestäni.

Mainos on nyt aika riisuttu malli. Siinä ei ole hintatietoja eikä firman osoitetta. Ilmoituksessa kerrotaan mitä on tarjolla, kehotetaan soittamaan heti ja lisäksi tietona on nettisivun osoite sekä puhelinnumero. Katsotaan kuinka tämä ilmoitus toimii? Piirsin ilmoitukseen kevätauringon ja kevätsiivouksiahan minä tarjoan.

Mainoksia on nyt tuhat kappaletta jaettaviksi. Osa mainoksista on kauppojen ilmoitustauluille sopivia, niissä on ne repäistävät puhelinnumerot. Suurin osa menee postilaatikkojakeluun. Mainoksen väri on oranssi. Kopiokone ei muuten nikotellut ollenkaan, eli tukoksia ei tullut.

Illalla olin yksinhuoltajien olohuoneessa. Paikalla oli kahdeksan äitiä ja yksi isä. Lapsia oli noin kymmenen. Olin jo unohtanut kuinka kova ääni lapsista lähtee. Oikeastaan kaipasin välillä kuulosuojaimia. Ihaniahan ne lapset olivat. Ryhmässä kerrottiin erilaisia erotarinoita, esille tuli itkua ja naurua.

Minulla oli tarkoitus vielä jakaa mainoksia tänään, mutta lössähdin kotiin. Huomenna on hyvä päivä jakamiselle. Tänään minulla on ollut päänsärkyä ja se on aika outo olotila. En tiedä johtuuko tämä olotila verenpainelääkkeestä, vai mistä. Aikoinaan kärsin migreenistä, mutta se loppui hormonikierukan laiton jälkeen. Päänsärkyä minulla on todella harvoin. Niskat on kyllä taas jumissa, joten päänsärky voi johtua siitäkin.