Tapasin tänään entisen kurssikaverini, israelilaisen naisen. Meillä oli aikoinaan tosi hauskaa myynnin ammattitutkintokurssilla. Hän opetti minulle hepreaa ja minä hänelle suomea. Nyt tämä nainen on töissä leluliikkeessä Koskikeskuksessa. Kävimme yhdessä syömässä ja muistelimme kurssiaikoja. Oli taas hauskaa kuunnella heprean kieltä (kaverini puhui puhelimessa lapselleen). Ostin leluliikkeestä lasteni serkun lapselle synttärilahjan. Huomasin vasta kotona että lelu ei sovi alle 3-vuotiaalle. Paketissa on kottikärryt ja hiekkalelumuotteja. Niissä ei ole kyllä irtoavia osia, tai muuta vaarallista 1-vuotiaalle.

Elisalla käynti oli ihan turha. Minulla on jo edullinen kotisivutila, domain, kännykkäliittymä ja adsl. Elisalla ei ollut tarjota minulle mitään. Maksupäätettä tarjottiin, millä saisi heti asiakkaan laskun tilille. Hinta on 59 euroa kuussa. Aika turha maksaa tässä vaiheessa tuostakin.

Kävin illalla Kangasalan Prismassa ruokaostoksilla. En löytänyt tarjouksessa olevaa lampaanlihaa, joten ostin karjalanpaistin ainekset. Tuli sitten turhaan ostettua pikkupullo punaviiniä, se oli lampaanlihan marinointia varten. Luultavasti lauantaina on lampaanliha jo alemyynnissä.

Poika siivosi kissan vessan ja minä lupasin tehdä hedelmäsalaattia iltapalaksi. Katselin muuten tänään uutta ohjelmaa: Luukusta lukaaliksi. Ihmetytti se, että työkohde oli siivoton ja jopa hämähäkinseittejä täynnä. Todellakin halvin ja helpoin tuunaus ja stailaus on siivous sekä turhien tavaroiden poisto. Tämä firma tekee sitä.

Hyvää pääsiäistä Teille kaikille!