Herätys oli aamulla klo 6.30. Siirryin viiden aikaan aamulla sänkyyni nukkumaan, siihen asti olin torkkunut nojatuolissa. Kellon soidessa väsytti ihan älyttömästi. Olo kyllä virkistyi aamupalan myötä.

Olin hoitamassa sairastunutta lasta. Katselimme yhdessä filmejä, pelasimme korttia ja juttelimme James Bondista. Lapsi oli erittäin fiksu ja filmaattinen. Nyt olen selvittänyt onko lapsenhoito alvista vapaa ja oikeuttaako se kotitalousvähennykseen. Netistä löytyy kahdenlaista tietoa: parempi soittaa huomenna verotoimistoon ja tarkistaa asia.

Kävin päivällä vakuutusyhtiö Turvassa ja sain tietoa tyttärelle. Välitin hänelle viestiä Meksikoon: voi mennä mille lääkärille vaan ja vaikka taksilla, vakuutus korvaa aurinkoihottuman hoidon. Jos ammattiliiton kortti ei kelpaa maksuksi, niin maksaa sitten itse ja hakee myöhemmin korvauksia kuitteja vastaan.

Tapasin erään kaverini äidin Sokoksella ja annoin hänelle yritykseni käyntikortin. Kauppahallissa tapasin siskoni miehen siskon miehen ja annoin hänelle myös käyntikorttini. Vein myös yhden ruokakaupan ilmoitustaululle mainokseni.

Illalla olin omakotiyhdistyksen kevätkokouksessa. Kokous venyi yli ajan. Suunnittelimme retkeä Ikeaan ja erämessuille. Suunnitelmissa on myös teatterimatka Seinäjoelle syksyllä. Esille tuli myös sähkönhinnan kilpailutus ja lämpöpumppujen osto. Olin kotona vasta puoli kymmenen aikaan. Nyt olen ihan tööt. Huomenna kyllä nukun ainakin kymmeneen. Mainosten jako on yksi homma huomenna.