En tiedä johtuuko olotilani uudesta verenpainelääkkeestä, mutta olen hyvin masentunut. Minulla on kaikki nämä oireet. Mikään ei huvita ja väsyttää entistä enemmän. Bisnes ei pyöri ollenkaan ja rahat on ihan finaalissa. Sen verran lääke on tehonnut, että lepopulssini on laskenut yhdeksästäkymmenestä lähelle seitsemääkymmentä. Testasin sykemittarilla tänään. Verenpainetta taidan mennä huomenna mittaamaan lääkäriaseman itsemittauspisteeseen.

Olen ulkoillut tänään kolme tuntia ja sain kaksi rakkoa jalkapohjaan. Yleensä rakko tulee kantapäähän, mutta minulla on nyt rakot ihan jalkapohjassa. Kävely on hankalaa. Jaoin uusia mainoksia Kässälään, Jankaan, Viialaan ja Lukonmäkeen. Vein myös ilmoitustauluille mainoksia. Nyt olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että joku tekisi tilauksen.

Mainosten jakelun jälkeen kävin kaverillani. Hän tarjosi minulle hyvää ruokaa: kanawokkia. Oli saanut Citymarketista ilmaisnäytteen pakasteruuasta. Juttelimme yritykseni markkinoinnista. Kerroin että Aamulehdestä ei ole oltu minuun mitenkään yhteydessä. Voisivat edes vastata sähköpostiin. Tekisi mieli lyödä hanskat tiskiin koko yrittämisen ideasta.

Pojalla oli tänään lyhyt koulupäivä, se alkoi kahdelta ja loppui neljältä. Huomenna ja perjantaina koulupäivät ovat sitten kahdeksasta viiteen. En ole saanut soitettua pojan isälle tai elatusturvatoimistoon. Koulutusrahan hakeminen / vaatiminen tuntuu niin vastenmieliseltä. Olisipa ihana yllätys jos lapsen isä itse ehdottasi tätä asiaa. Paska, minä en jaksa. Itkettää. Jos masennuksen oireet eivät helpota viikossa, niin menen taas lääkäriin.