Tein tänään taas uuden mainoksen, nyt kohdistin sen perheille jotka ovat myymässä asuntoaan. Tarjoan myynti- ja muuttosiivousta. Oikeastaan en voi jakaa näitä mainoksia kuin omakotitaloihin, koska muissa myynti-ilmoituksissa ei ole tarkkaa asunnon osoitetta. Yhtään uutta mainosta en vielä jakanut, mutta on ne sentään kopioitu.

Olin päivällä pääkirjasto Metsossa kuuntelemassa luentoa Kreetalaisesta ruokavaliosta. Ideana on käyttää oliiviöljyä reippaasti ja syödä kasviksia pääruokana. Liha ja peruna on vain lisäkettä. Täytyy myös erottaa arki- ja juhlaruoka sekä syödä iloisessa ilmapiirissä. Me suomalaiset käytämme tilastojen mukaan Euroopassa eniten eineksiä. Ja se ei ole hyvä. Luento oli kiinnostava, paikalla olikin runsaasti yleisöä.

Kotimatkalla poikkesin kaverillani. Joimme teetä ja söimme suklaapiirakkaa. Minä unohdin laittaa pöydästä lähtiessä tuolin pöydän alle, yksi koirista sitten kiipesi pöydälle ja söi pari palaa piirakkaa. Kaverini lähtee perheensä kanssa perjantaina sinne Karibialle.

Niin, keskustelimme yritykseni tilanteesta. Minä olen jo ihan epätoivoinen. Nyt on pakko laittaa lisää rahaa mainostukseen. Huomenna kyselen lehtimainonnan hintoja ja yritän taas saada lehtiin juttua. Kunpa joku toimittaja innostuisi.

Poika on jo parantunut, tänään oli kuumeeton päivä. Hän on todella harvoin kipeä ja yleensä flunssa paranee nopeasti. Vauvana kyllä sairasteli enemmän ja pidempään. Katselin pojan kanssa tänään ärrältä lainatun DVD:n Miehen työ. Minä en pitänyt elokuvaa mitenkään merkittävänä. Muutama huumorijuttu siinä oli ja hieman ajateltavaa.

Sain tyttäreltä vastauksen tekstariini: lento oli sujunut hyvin, olivat juuri laskeutuneet Cancuniin ja olivat lähdössä hotellille.

Huomenna olen menossa lääkärille ja kuulen verikokeiden tulokset. Saa nähdä mikä on kolestreloorini arvot ja määrääkö lääkäri minulle verenpainelääkettä. Täytyykin etsiä verenpainemittaukseni tulokset joulu- helmikuulta.