Yöllä oli alkanut pyryttämään ja aamulla piha olikin lunta täynnä. Pojalla oli vapaapäivä, joten kävimme yhdessä poliisilaitoksella. Saatiin pojan ajokorttiasiat kuntoon. Nyt puuttuu enää kirjallinen koe ja loput ajotunneista. Koulussa on ollut nyt pitkään vain muita aiheita, mutta ei ajokorttiasiaa. Poika täyttää 18-vuotta ensi viikon perjantaina. Eipä ehdi saamaan korttia syntymäpäiväkseen.

Kaupunkireissulla poikkesin morjestamaan kaveriani eräässä kaupassa. Sitten vaeltelin kirjakaupoissa ja kävin syömässä kiinalaisessa ravintolassa. Olin ainoa asiakas, mutta ruoka oli hyvää. Ehdin kotiin juuri kun tytär oli käymässä. Annoin tyttärelle perunoita matkaan ja pari CD:tä mihin hän voi tallentaa lomakuvansa.

Kirjanpitäjältä tuli lasku: 40 euroa tammi-helmikuun osalta. Saan maksaa alveja alle 18 euroa helmikuun osalta, tammikuussa ei ollutkaan yhtään työtä. Huonosti pyörii tämä yritys.

Laitoin kirjeen Juhani Töytärille. Hän on se Positiivareiden pääjehu. Pyysin apuja. Saa nähdä vastaako hän? Tilanne on tämä: minulla on tilillä 500 euroa ja lainanlyhennys on kuun lopussa (350 euroa). Seuraava starttiraha tulee 15.4. Millähän sitä eletään siihen asti? No, onhan meillä perunoita!

Huomenna olen menossa ainoan vakiasiakkaani luokse ja vien hänelle laskun. En ole nostanut yrityksen tililtä euroakaan, mutta nyt olisi sen aika. Tytär neuvoi että minun pitäisi olla yhteydessä Kelaan, jotta saisin pojan opintotuen suuremmaksi. Pitäisi myös olla yhteydessä pojan isään, jotta saisimme sovittua koulutusavustuksen maksun. Kääk! Minä en jaksa tätä sompaamista!!!