Aamulla olin siivoamassa vakiasiakkaallani. Nyt ei tarvinnut viedä mattoja tuulettumaan eikä siivota vanhimman lapsen huonetta. Aikaa jäi paremmin pölyjen pyyhintään ja peilien pesuun. Toki tein imuroinnit ja lattioiden pesut. Työ oli ihan mukavaa. Vein heille laskun kahdesta käyntikerrasta. Eilen muuten tarkistin, että rahallisesti suurin asiakkaani oli maksanut laskunsa. Hieno homma! Maksoin eilen Helposti laskun lisenssin, hinta oli vain 39 euroa. Olen hyvin tyytyväinen tähän laskutusohjelmaan. Olisi vaan vielä laskutettavaakin ;-)

Koira oli aamulla levoton: läähätti ja seurasi minua kuin hai laivaa. Silittelin ja lohduttelin sitä. Seuraan tilannetta, luulen että lääkekuurista on jotain sivuvaikutuksia. Toivottavasti ei sen pahempaa.

Tein taas uusia mainoksia: nämä ovat pieniä ja ytimekkäitä eli sopivia kauppojen ilmoitustauluille. Mikä kumma muuten vaivaa (mustesuihku) tulostintani se ei tulosta värilliselle paperille kuin ihan himmeää jälkeä. Kokeilin sekä vihreälle että oranssille paperille. No, näihin valkoisiin tulostettuihin vetäisin sitten tussilla värireunukset.

Varokaa muuten INSERT-nappulaa. Minulle on käynyt muutaman kerran niin, kun olen korjannut kirjoittamaani tekstiä, niin uusi kirjoitus on syönyt vanhaa tekstiä pois. Ihmettelin ja epäilin jo tietokoneviirusta. Tuhrasin aikaani kun jouduin kirjoittelemaan juttuja uusiksi. Jotenkin vahingossa sitten huomasin että insert-nappula oli syyllinen. Olin painanut sitä vahingossa ja uudelleen painallus taas palautti kaiken kuntoon. Aivan turha kapistus näppiksellä koko nappula!

Nyt lähden kirjastoon sekä jakamaan kauppoihin mainoksiani. Palaan illalla kertomaan, mitä mukavaa vielä tänään tapahtui.

Kaverini, jolla epäiltiin umpisuolentulehdusta oli saanut diagnoosin ja hänellä olikin virtsatietulehdus. Olivat pitäneet häntä sairaalassa yön yli ja ottaneet kokeita. Nyt lääkekuuri on tuonut jo helpotusta. Virtsatietulehdus on kuulemma tuskallinen, minulla ei ole onneksi siitä kokemusta.

Lisäys klo 21.50. Mitä mukavaa vielä tänään tapahtui?
No, ei mukavaa. Minulla oli melkein tunnin kestävä rytmihäiriö. Siirsin jääkaapin ovessa olevaa hätänumeroiden lappua varmuudeksi vähän näkyvämmälle paikalle. Jos poika sen siitä sitten hokaisi. Kohtaus meni ohi ja nyt on vaan väsynyt olo.
Kirjastosta lainasin mukavia kirjoja ja pari DVD:tä. Maksoin myöhästymis- ja varausmaksuja kuuden euron edestä. Yhteen kauppaan vein mainokseni.